حـــــــــــس ♥!


هیچ کس ویرانــــیم را حس نکرد
وسعت تنهایـــیم را حـس نــــکرد
در مـــیان خـــنده های تــــلخ من
گریه ی پـــنهانیم را حـــس نــکرد
در هجوم لــحظه های بی کسی
درد بی کس ماندنم را حس نکرد
آنـــکه با آغاز من مانــــــــوس بود
لحظه ی پایانـــیم را حـــس نکرد!



نظرات شما عزیزان:

Nsm2
ساعت15:20---21 فروردين 1392
سلام عزیزم از این که بهم سر زدی واقعا خوشحال شدم .

بازم بیا آپم پاسخ:سلام. باشه حتمآ


یسل
ساعت17:57---7 فروردين 1392
چه مطالبی واقعا مهشره اگر من جای تو بودم بین این مطالب داغ پولی هم در میاوردم یک سایتی میشناسم خیلی خوب پول میده زحمتشم خیلی کمه باقی دست خودته گلم اینم ادرس سایت


http://parspa.com/?q=regnuser&moref=sam
پاسخ:نه ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, 17:32 |- ♥Amitis & mahboob♥ -|

ϰ-†нêmê§